WERKEN BIJ COBRAL!

|Service Engineer - First Line|

Als IT Service Engineer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van ons Support Team door dagelijks in te staan voor de eerstelijnssupport van onze klanten. Je taken zijn veelzijdig en afwisselend:

• Je ontvangt de opdrachten via een ticketsysteem of telefonisch.

• Je verwerkt alle aanvragen centraal in het CRM-systeem.

• Door je kennis, expertise en teamwork sta je zo snel en adequaat mogelijk de klanten bij door hun software-, RDS-server-, Office365- en printproblemen van op afstand op te lossen. Je hebt hiervoor dan ook vaak telefonisch contact met de klanten.

• De dagelijkse controle en monitoring van de klantenomgevingen behoren eveneens tot je takenpakket. Je maakt hiervoor gebruik van back-ups, de alerts van onze monitoringsoftware, enz.

• Je staat dagelijks in voor de eerstelijnssupport van onze VOIP-klanten.

• Je stelt hardware samen voor workstations en notebooks en installeert vervolgens die workstations en notebooks.

Klik hier voor de volledige vacature

|Service Engineer - Second Line|

Als IT Service Engineer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van ons Support Team door dagelijks in te staan voor de tweedelijnssupport van onze klanten. Je taken zijn veelzijdig en afwisselend:

• Je ontvangt de opdrachten via een ticketsysteem of telefonisch van eerstelijnssupport.

• Je verwerkt alle aanvragen centraal in het CRM-systeem.

• Door je kennis, expertise en teamwork sta je zo snel en adequaat mogelijk de klanten bij door hun software-, RDS-server-, Office365- en printproblemen van op afstand op te lossen. Je hebt hiervoor dan ook vaak telefonisch contact met de klanten.

• De dagelijkse controle en monitoring van de klantenomgevingen behoren eveneens tot je takenpakket. Je maakt hiervoor gebruik van back-ups, de alerts van onze monitoringsoftware, enz.

• Je staat dagelijks in voor de tweedelijnssupport van onze VOIP-klanten.

Klik hier voor de volledige vacature

|System Engineer|

Als System Engineer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van ons Support Team door zowel van op afstand als ter plaatse bij de klanten problemen op te lossen en systemen en netwerken te installeren en te configureren. Je taken zijn veelzijdig en afwisselend:

• Je ontvangt de opdrachten via een ticketsysteem of telefonisch.

• Je verwerkt alle aanvragen centraal in het CRM-systeem.

• Je staat dagelijks in voor de tweedelijnssupport van onze klanten.

• Door je kennis, expertise en teamwork sta je zo snel en adequaat mogelijk de klanten bij door hun software-, RDS-server-, Office365- en printproblemen van op afstand op te lossen. Je hebt hiervoor dan ook vaak telefonisch contact met de klanten.

• Voor problemen die niet van op afstand opgelost kunnen worden, ga je ter plaatse bij de klant.

• Je staat dagelijks in voor de eerstelijnssupport van onze VOIP-klanten.

• Je verzorgt de installatie van VOIP-systemen bij de klanten.

• Je stelt hardware samen voor workstations en notebooks en installeert vervolgens die workstations en notebooks.

• Je installeert, configureert en verzorgt de uitrol van netwerken bij onze klanten.

Klik hier voor de volledige vacature

Is één van deze jobs je op het lijf geschreven? stuur ons dan snel een mailtje naar: jouwjob@cobral.be

24/7*
8.30 - 17.15U
BEL ONZE HELPDESK
051670084
* Service op maat?
Contacteer ons